- HomepagePraktische informatie
- Agenda informatiebijeenkomsten
- Bezoektijden en regels
- Bloedprikken
- Bezoek aan de specialist
- Compliment of Suggestie
- Digitale zorg
- Folders
- Klachten
- Medisch dossier
- Nieuwsberichten
- Opname in het ziekenhuis
- Patiëntenpanel
- Pers
- Rechten en plichten
- Service en diensten
- Wachttijden
- Wijzigingen doorgeven
- Zorgkosten en verzekeringen
Klachten
U kunt uw onvrede bespreken met degene die daar volgens u verantwoordelijk voor is. Dit is de snelste manier waarop de oorzaak van uw onvrede kan worden weggenomen. Ook kunt u de leidinggevende aanspreken, e-mailen of bellen. Op veel afdelingen hangt een bord bij de entree met de contactgegevens.
Als u hierover niet tevreden bent of uw onvrede liever met iemand anders bespreekt, kunt u contact opnemen met de klachtenbemiddelaar. Zij geeft u informatie en advies over de mogelijkheden om tot een oplossing te komen, inclusief de mogelijkheid tot het indienen van een klacht.
Belangrijke kennisgeving: Heeft u tussen circa 20 december 2022 en 20 januari 2023 digitaal contact gezocht met de klachtenbemiddelaar en daarna geen ontvangstbevestiging gekregen? Dan kan het zo zijn dat door een technische oorzaak uw bericht ons niet heeft bereikt. Wilt u ons in dat geval bellen via de nummers hieronder? We pakken uw verzoek dan meteen op.
Klachtenbemiddelaar
U kunt de klachtenbemiddelaar telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur op een van de onderstaande telefoonnummers:
- tel. (078) 652 35 85
- tel. (078) 654 15 08
- tel. (078) 654 29 07
Elke klachtenbemiddelaar heeft een eigen telefoonnummer met een eigen voicemail.
U kunt ook een brief sturen naar:
Albert Schweitzer ziekenhuis
t.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 3448
3300 VB Dordrecht
Klachtformulier
Om uw onvrede kenbaar te maken kunt u gebruikmaken van het Klachtformulier. U krijgt dan binnen enkele minuten thuis een bevestiging van uw klachtformulier op het door u opgegeven e-mailadres. Wij streven ernaar uw klacht binnen 2 weken in behandeling te nemen. Soms kan het iets langer duren voordat wij contact met u opnemen.
Meer informatie vindt u in de folder 'Klachtenbemiddeling'.
Klachten Huisartsenpost
De in het ziekenhuis gevestigde Regionale Huisartsenpost Drechtsteden is een zelfstandige organisatie. Betreft uw klacht de Huisartsenpost, dan verwijzen wij u graag naar deze website. U kunt met het bovenstaande klachtformulier geen klacht indienen over de Huisartsenpost.
Vraag over een factuur van het ziekenhuis?
Met vragen over een factuur van het ziekenhuis kunt u mailen naar factuurinfo@asz.nl.