- HomepagePraktische informatie
- Afspraak in het ziekenhuis
- Agenda informatiebijeenkomsten
- Bezoektijden en regels
- Bloedprikken
- Compliment of Suggestie
- Digitale zorg
- Folders
- Klachten
- Medisch dossier
- Nieuwsberichten
- Opname in het ziekenhuis
- Parkeren
- Patiënt Ervarings Monitor (PEM)
- Patiëntenpanel
- Patiëntenregistratie
- Pers
- Rechten en plichten
- Service en diensten
- Wachttijden
- Wijzigingen doorgeven
- Zorgkosten en verzekeringen
Digipunt
Het Digipunt in het Albert Schweitzer ziekenhuis helpt u met al uw vragen over het online patiëntenportaal (MijnASZ) en verschillende apps.
Als ziekenhuis doen we steeds meer digitaal. Hierdoor krijgt u meer inzicht in uw eigen gezondheid. Ook kunt u zelf meer digitaal doen op het moment dat het u uitkomt, zoals: het doorgeven van wijzigingen, een herhaalrecept bestellen, een afspraak maken of een meting verrichten.
Vindt u het gebruik van de digitale tools lastig? De medewerkers van het Digipunt kunnen u hiermee helpen. Kom gerust langs. Het is niet nodig een afspraak te maken.
Waar kunnen we u mee helpen?
- Bij het inloggen en het gebruik van MijnASz.
- Bij het inloggen van de apps die het Albert Schweitzer ziekenhuis u aanbiedt, zoals de apps HiX patiënt, BeterDichtbij, Patient Journey en Thuismeten.
Bereikbaarheid Digipunt
E-mail: mijn@asz.nl of via de website
Telefonisch: 078 - 652 33 08 (8.30 - 16.30 uur)
Locaties Dordwijk, Zwijndrecht en Sliedrecht: in of bij de centrale hal van het ziekenhuis (8.30 - 16.30 uur).
Dordwijk: vanuit de ingang, gaat u bij de receptie linksaf de brede gang in. U vindt Patiëntenregistratie aan het einde van de gang rechts.
Het Digipunt is onderdeel van Patiëntenregistratie.