Hoe zou jij het doen?

Dordrecht, 8 juni

Vandaag vond de finale prijsuitreiking van onze interne fotografiewedstrijd ‘Het Perfecte ASz Plaatje’ plaats in de centrale hal van ons ziekenhuis (locatie Dordwijk). De opdracht die de vier finalisten voor de kiezen kregen was het maken van een foto voor de gloednieuwe arbeidsmarktcampagne van ons ziekenhuis: Werken bij het Albert Schweitzer. Hoe zou jij het doen? Van geïnteresseerde tot sollicitant tot (nieuwe) medewerker… met deze arbeidsmarktcampagne leer je ons als werkgever steeds een beetje beter kennen!


De winnaar van Het Perfecte ASz Plaatje
Tijdens deze fotografiewedstrijd, die is afgeleid van het bekende televisieprogramma ‘Het Perfecte Plaatje’ hebben onze medewerkers zich van hun beste én vooral creatieve kant laten zien. In verschillende rondes hebben zij hun afdelingen en collega’s gefotografeerd in het dagelijks werk bij het Albert Schweitzer. Maar liefst 20 collega’s pakten hun fotocamera en gingen aan de slag met de eerste opdracht. Vier finalisten – drie gekozen door de jury en één door medewerkers – mochten vervolgens de finaleopdracht uitvoeren. Aika, Patrick, Marleen en Winnie werkten zich in het zweet om de pittige opdracht te voltooien en de winst naar zich toe te trekken. Uiteindelijk wist Marleen Kuijpers de jury het meest te overtuigen. Haar winnende foto – die volgens de jury het beste paste bij de opdracht rondom de arbeidsmarktcampagne – zie je hieronder. 



Na de prijsuitreiking vroegen we Marleen naar haar ervaring met het maken van deze winnende foto:

“Ik besloot mijn finalefoto opnieuw te maken, want ik was nog niet tevreden. Dus alles moest weer opnieuw. Het was nog een heel gepuzzel. Het zweet stond op m’n rug! Mijn collega was bereid wéér haar been voor me te breken. Gelukkig knapte ze snel op haha!”

Volg Marleen op Instagram (accountnaam: @themissmarple) en ontdek nog veel meer van haar fotografietalent!

Een nieuwe arbeidsmarktcampagne
De opdracht om een foto te maken voor de nieuwe ASz-arbeidsmarktcampagne was dus geen fictieve opdracht, maar de start van iets nieuws! Als ziekenhuis beloven wij zorg met ‘hoofd, hart en ziel’. Om dat waar te maken hebben we bevlogen en betrokken medewerkers nodig, die de regie durven te pakken. Met deze nieuwe campagne nodigen wij onze medewerkers én toekomstig medewerkers uit om vol overgave kansen te pakken. Wij geven je verantwoordelijkheid en vertrouwen, want wij geloven dat dit jou betrokken, in beweging, daadkrachtig en verbonden houdt. De vraagHoe zou jij het doen?” nodigt mensen uit om de ruimte te pakken, initiatief te nemen en te laten zien hoe zij denken de zorg voor de patiënt, het ziekenhuis en zichzelf steeds vooruit te helpen. Neem als voorbeeld nu eens onze collega's Esther, Gert en Valérie. 

Hun persoonlijke verhalen zie je binnenkort hier en op onze social media (@werkenbijasz op Instagram en Facebook). Hieronder alvast een klein voorproefje van hoe het eruit gaat zien.

En nu?
De compleet nieuwe uitstraling wordt vanaf vandaag steeds meer zichtbaar. Steeds met nieuwe verhalen van onze ASz’ers. Bevlogen mensen, échte verhalen. Dat is wat we willen horen en (laten) zien! 

“We zijn ook benieuwd naar jouw verhaal.
Hoe zou jij het doen?” 

Ons beter leren kennen?
Nieuwsgierig? Volg ons dan ook op Instagram en Facebook (@werkenbijasz). Daar vind je onze verhalen terug en krijg je bovendien een leuk kijkje in onze keuken!

Heb je vragen of juist opmerkingen? Neem gerust contact op met Claire Rog (recruitment adviseur) via WhatsApp (06 22 89 33 89) of mail (werken@asz.nl).

Zorg met hoofd, hart en ziel

Naar boven