Kopafbeelding

Klacht

U kunt uw onvrede bespreken met degene die daar volgens u verantwoordelijk voor is. Dit is de snelste manier waarop de oorzaak van uw onvrede kan worden weggenomen.
Als u hierover niet tevreden bent, of uw onvrede liever eerst met iemand anders bespreekt, kunt u contact opnemen met de klachtenbemiddelaar. Zij geeft u informatie en advies over de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.

Klachtenbemiddelaar

U kunt de klachtenbemiddelaar bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur op: 

  • tel. (078) 654 29 07
  • tel. (078) 654 15 08 (bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag)
  • tel. (078) 652 35 85


Elke klachtenbemiddelaar heeft een eigen telefoonnummer met een eigen voicemail. Om een grotere en betere bereikbaarheid mogelijk te maken, raden wij u aan om beide telefoonnummers te bellen. Tenzij uw klacht al door één van de bemiddelaars in behandeling is genomen. 


U kunt ook een brief sturen naar: 

Albert Schweitzer ziekenhuis (Locatie Dordwijk) 
t.a.v. klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 3448
3300 VB Dordrecht

Klachtformulier

Om uw onvrede kenbaar te maken kunt u gebruikmaken van het klachtformulier. U krijgt dan binnen enkele minuten thuis een afschrift van uw klachtformulier op het door u opgegeven e-mailadres. Wij streven ernaar uw klacht binnen twee weken in behandeling te nemen

Meer informatie vindt u in de folder klachtenbemiddeling.

Klachten huisartsenpost

De Huisartsenpost is een aparte organisatie. Voor klachten over de Regionale Huisartsenpost Drechtsteden verwijzen wij u naar de website van de Huisartsenpost: www.huisartsenpostdrechtsteden.nl/

Let op: met bovenstaand klachtenformulier kunt u geen klacht indienen over de Huisartsenpost.

Vraag over een factuur van het ziekenhuis?

Met vragen over een factuur van het ziekenhuis kunt u mailen naar factuurinfo@asz.nl of klik hier voor meer informatie

Naar boven